Omnibuszkutatás.hu: 10 kérdéses, 500 fős országos reprezentatív piackutatás 590,000 Ft+ÁFÁ-ért (2023-as ár)! Most 5 kérdéses változat is rendelhető 490,000 Ft+ÁFÁ-ért (N=500 fős országos reprezentatív minta), az 5 kérdésből 3 lehet nyitott kérdés. Sajtóközleményhez, márkaismereti felméréshez, KKV-knak, vagy akár komplett kutatáshoz (max. 20 kérdésig bővíthető). Onlinepiackutato.hu: Online piackutatás ellenőrzött panelen, gyorsan, kedvező áron! A részletekért kérjük kattintson a linkre! Piackutatás blog: a hazai és külföldi piackutatás legfrissebb trendjei, hírei, elemzései – csak nálunk! Fókuszcsoport (lap.hu): Minden, ami fókuszcsoportos piackutatás! Cégek, moderátorok, detektívtükrös helyiségek, technikai eszközök, blogok, publikációk, tanulmányok! Piackutatás hírek: Minden piackutatás hír egy helyen! Hazai és külföldi kutatási hírek, piackutató állások, blogok, Twitter- és Facebook bejegyzések,...
Piackutatás a médiában
Mire jó és miért hiánycikk a piackutatás? Az Origo arról írt, hogy a piackutatás egyelőre nem vált részévé a vállalati kultúrának. A cikkben nyilatkozik Vizi Ferenc (Forecast), kutatási vezető is. Álruhás vásárlók akcióban, avagy Mystery Shopping (Próbavásárlás). Reader's Digest cikk arról, hogy van, akinek az a munkája, hogy vásárolnia kell. Több piackutató alkalmazza a mystery shopping, vagyis a próbavásárlás módszerét: munkatársaik inkognitóban tesztelnek kiszolgálást, ügyintézést, illetve szolgáltatást.. A cikkben nyilatkozik Vizi Ferenc (Forecast) kutatásvezető is. A tanácsadás sem biztos, hogy megmenti a piackutató szakmát. Mediainfo.hu interjú a piackutató szakma jelenlegi nehézségeiről és jövőbeli kilátásairól. A cikkben cégünk munkatársa nyilatkozik.
Vizi Ferenc, fókuszcsoport moderátor (közel 500 vezetett csoport):
1995 óta közel 500 vezetett csoport, fogyasztási cikkek, kereskedelem, gyógyszerpiac, reklám, banki és biztosítási szolgáltatások, telekommunikáció, stb. területen.
Innovácó a fókucscsoportos kutatásban! Terepre vitt csoportok:
közös bevásárlás
kirándulás
grillparti
sörözés
egyéb, tetszőleges tevékenységek
A terepre vitt csoportok új, etnografikus elemekkel színezik a kapott információkat; mind önmagukban, mind hagyományos csoportok kiegészítéseként kínáljuk ezt az egyedülálló szolgáltatásunkat. Tovább >>> Fókuszcsoport
Speciális kvantitatív technikáink:
MÁRKAMÉRŐ
Ez a módszer feltérképezi a márkák egészségi állapotát, erős és gyenge pontjait, feltárja a továbblépés lehetőségeit. Négy pilléren és 24 attribútumon vizsgáljuk a márkák jelenlegi megítélését.
A folyamatosan magas minőségű kutatási termékek biztosításának érdekében módszertanunkban különösen nagy hangsúlyt fektetünk a hitelesség és az objektivitás kérdésére. Teljes mértékben alkalmazzuk a szakmai szervezetek munkájára vonatkozó minőségbiztosítási szabályokat. Ez kiterjed az egész kutatási folyamattal, és különösen a terepmunkával, az elemzéssel valamint a beszámolóval kapcsolatos gyakorlati szabályokra. A nemzetközi szakmai ajánlásoknak megfelelően az adott kutatásból származó megállapítások és adatok a megbízónk kizárólagos tulajdonát képezik. Cégünknél csak olyan munkavállalók, alkalmazottak, közreműködők, illetve alvállalkozók láthatják el a munkát, akik a Titoktartási nyilatkozatot megteszik. Munkánkat az adatvédelemről szóló törvény előírásai alapján végezzük. Ügyfeleink teljes biztonságának érdekében Felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Hi-tech technikai eszközök a kutatásban:
Fókusz és etnográfiai kutatásainkhoz mindenkor a piacon elérhető legmodernebb technikai céleszközöket használjuk: speciális kamerákat, mikrofonokat, diktafonokat, stb.
Exit-store interjúk:
Az ilyen kutatások különös fontossággal bírnak a személyes, kérdőíves kutatásokon belül: közvetlenül a vásárlás után – a boltból távozóban - kérdezzük meg a vevőket. Exit interjúkat 1991 óta végzünk az ország teljes területén.